Godt Valg!

Tenker at alle gleder seg til valget i morgen? Jeg er ihvertfall supergiret, selv om jeg selv har stemt for leeeeeenge siden. Jeg forhåndsstemte nemlig her i London i august. Den norske ambassaden ligger i ett område jeg aldri er i til vanlig, og jeg gikk meg vill ca. 7 ganger siden alle gater ser helt like ut. Da var det litt deilig å plutselig oppdage ett skimt av rødt, hvitt og blått mellom trærne. 021
Selve ambassaden var ikke like vennlig, og døren var rett og slett stengt. Men på internett står det jo at man kan stemme mellom 10.00 og 15.00, og en annen herremann som var stengt ute med meg ringte rett og slett på og forlangte å få komme inn og utføre borgerplikten (!). Også fikk vi komme inn da, og jeg og tre andre fikk avgi våre stemmer. Jeg har begynt å få litt angst for at jeg ikke lukket konvoluttene riktig, og stemmen min ikke blir tellet, men jeg satser på at det bare er hjernen min som overdriver. Og sånn så jeg ut! 016

Lykke til med valget!

kommenter i vilden sky ;)

