ett lite mirakel

Det er jo knapt nok til å tro, men jeg har altså VUNNET noe!

128Jeg tar jo stadig vekk brukerundersøkelser som lover vekk ipader og ferier og alt slikt, men jeg har selvfølgelig aldri vunnet noe som helst. Ikke en fergetur til Danmark en gang. Helt til nå! Jeg vant nemlig ett gavekort på 50 £ hos Amazon (takket ære studentundersøkelsen til universitet mitt). Så da har jeg rett og slett kjøpt meg ett lesebrett (!). Den billigste Kindle’en koster 69 £, så jeg la ut ca. 200 kr selv og er nå en lykkelig eier av en helt ny lesefjøl 😀 131

Jeg har lekt med tanken på ett lesebrett lenge, og følte nesten at det gavekortet var øremerket til formålet. Hittil er jeg ganske fornøyd, det blinker litt når jeg skifter side (men internett sier at jeg ikke kommer til å merke det etter en stund), og siden jeg valgte den billigste har den ikke touchscreen (kan nesten ikke huske sist jeg hadde noe med fysiske knapper!) men alt i alt er jeg veldig klar for å bli kjent med mr. Kindle 🙂 Den er veier lite, den er tynn og fin og viktigst av alt; den er lett å lese på. 133

Sånn ser det ut!

kommenter i vilden sky ;)

