Doctor Who Prom (!)

Ok, så Lørdagspromet var ett sviende nederlag. Men heldigvis for oss (og for billettdamen og BBC) var det ett show på søndag også 😀 Søndagspromet startet derimot tidlig, så Martin og jeg stod opp klokken halv 8 (på en søndag!) og dro rett ut til Royal Albert Hall. Uheldigvis fungerer ingen av oss så tidlig om morgenen, så selv om vi var veldig instilt på å være først køen endte vi opp med å være sist. Og denne gangen var køen LANG. Mens vi på lørdag hadde stått omtrent 20 meter fra inngangen, gikk køen nå rundt halve hallen, over plassen og rundt nesten ett helt kvartal av gaten….Vi var VELDIG nervøse (selv om jeg faktisk hadde tatt på en doctor who t-skjorte for ekstra hell). 085 089 093
MEN SÅ KOM VI INN!
095

101

104
Og det var kjempegøy, og Madam Vastra var vertinne, og vi så Matt Smith og Jenna Louise Coleman og Peter Baker og Susan og Cybermen og Daleker.. og… og… og… og *eksploderer av fanfeels*


119 128 132 136 Med Prombilletter får man de beste plassene, rett foran scenen. Men det kan jo bli litt slitsomt å stå i to timer, så i pausen tok vi en gulvpause. 141
Jeg tror vi så omtrent alle Doctor Who monstre som har vært med i de nye seriene. KJEMPEGØY. Jeg dør litt fremdeles.
144 147 149 152 Og SE så nærmt vi var Matt Smith! 155 161

(Noen av oss ble så giret at de glemte hvilken vei kameraet burde være)
164 168 173 175
178

Beste Prom EVER.

2 thoughts on “Doctor Who Prom (!)

  1. Oh my ghaad! Så kult, eg er helt sinnsykt misunnelig nå!
    Syns det er morsomt å se kordan du er helt giret, og Martin bare «men vi er jo voksne mennesker..»
    Og er det River Song som står foran deg i dalek videoen? For det ser sånn ut….

  2. Haha, hvis det hadde vært RIver Song som stod ved siden av meg hadde jeg hatt LITT flere bilder av det trur eg. Men nei, hun dukket ikke opp :\ Og Martin er laaame 😉

kommenter i vilden sky ;)

