the doctor will see you now

Påskeaften her i London var sterkt preget kinamat, rødvin og ikke minst: DOCTOR WHO. Sesong 7, del 2, hadde nemlig premiere i går og jeg har vel sjelden vært mer giret.

Vi pyntet stuen…

004

.. og laget kake 021(banan selvfølgelig).

(å pynte varme kaker med melisglasur viste seg å være vanskeligere enn antatt)

Jeg hadde fancy negler…

doctor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…men Martin må nok få «best pyntet» prisen allikevel:

018

Siden det jo faktisk er påske hadde vi også tatt turen til SugarSin, Londons beste snopebutikk (les: den butikken som selger skandinavisk smågodt, inkludert alle de beste lakristingene).

235

Etter Doctor Who kalaset var over fikk Jeffrey besøk av to skolevenner, også lagde han «litt mat» og vi drakk «litt rødvin».
024

For min del viste det seg at rødvin og to kilo snop ikke var den beste kombinasjonen, så jeg trakk meg tilbake tidligere enn andre. Altså vet jeg ikke helt hva som skjedde i ettertid, men her er ett utvalg av bildene som befant seg på kameraet i dag. Jeg tror vi kan si at kvelden var en suksess?

077 116 174 179

Om ikke annet så har ihvertfall Martin tatt livet av alt som fantes av mystiske aliens med en dødelig allergi for strykejern og gummihansker.

223230

kommenter i vilden sky ;)

