bildebonanza fra besøket

Denne helgen har vi hatt det sureste været jeg kan huske å ha opplevd i London. Det har snødd, blåst, regnet og vært generelt ufyselig. Og jeg som for to uker siden pakket ned vinterklærene, tok frem solbrillene og så meg nødt til å kjøpe en ansiktskrem med solfaktor! Dette var også helgen jeg fikk besøk fra heimen. Mamma, pappa, mormor og morfar kom hit for å få en kjekk liten vårtur. Jeg, som savner noen jeg kan snakke i munnen på, for å sitere ludvigsen, syntes uansett det var superkjekt med bergensbesøk 🙂 Men hvorfor må de alltid ta med seg været? Jeg angrer forresten alltid på at jeg ikke blogger etter hvert når jeg gjør på noe gøyt, for nå sitter jeg jo igjen med 450 bilder og en million ting jeg ikke har tid (/ork) til å gå gjennom og skrive om. Men her er noen bilder fra eventyret, også håper jeg det skinner gjennom at været var rævdårlig, men vi koste oss allikevel 😉

dag 1; en vakkert kjønnsdelt frokost, notting hill, hatter, symaskiner, en mann som viste frem rumpen (uheldigvis for dere skjermer en forbipasserende utsikten) og en million andre mennesker.

006 034 051
046 055 061 062 020 papapa  043 036

076dag 2; vi gratulerer sølvbryllupsparet (mamma og pappa, hurra!) med en fantastisk fin tur i london eye, tar buss (ett høydepunkt) og går på en noe kald matfestival.

100 110 108 140 143 144 148 151 152 185 195 207 222 229 234

dag 3; jeg er på universitet og tar ingen bilder. som kompensasjon kan dere få dette stemningsbilde fra besøket generelt.    082

dag 4; siste dag! vi lusker rundt i nabolaget, går på konditori og finner ut at det er fint plass til en liten familie i sengen min. 

299 283 086 279 277

3 thoughts on “bildebonanza fra besøket

  1. Man kan virkelig se at dere koste dere tross været. Flotte bilder og fornøyde mennesker. Tror Martin kan være fornøyd med at han «måtte» til London akkurat den uken.

  2. Det så ut som om dere fikk en fn utsikt fra londo eye, tiltross for at det var overskyet. Heldigvis 🙂
    Likte forresten spesielt godt bildet av mormor og martin. Det ser ut som om Martin bare er en eller annen tilfeldig fyr som bestemte seg for å photobombe, og mormor tenker «ka er dette for en type?».

kommenter i vilden sky ;)

