prokastinering.no

Lørdag001 006 007 017 020 002

Jeg tilbragte store deler av dagen i sengen med The Lizzie Bennet Diaries, den beste youtuben serien, som min onde lillesøster hektet meg på. Jeg mistenker at hun prøver å få meg til å droppe ut av universitetet. Først Parks and Recreration, og nå dette. Tsk tsk. Jeg spiller wordfeud med Martin og taper alltid med minst 50 poeng siden han jukser (å regne ut hva som gir mest poeng er juks!). Ansiktsmasken jeg fikk til jul testes ut og godkjennes. Jeg kan endelig spise lørdagssnopet jeg kjøpte på scandi kitchen, og oppdager at Fazer lager verdens beste sjokolade med flytende lakrisfyll. Vi vasker kjøkkenet en uke hver, men de to siste ukene har det vært kinesere sin tur og de er bare ikke så veldig engasjert…Sasha har derimot skrubbet hele kjøkkenet denne uken, og bildet er inkludert fordi det er første gangen på kjempelenge (siden før jul minst) at man kan se hele kjøkkenbenken. Det er så fiiiint 🙂

Søndag

033 037 042 044 045 064046 047 056 058

På grunn av Lizzie Bennet som holdt meg våken halve natten våkner jeg ikke før halv 12. Jeg har bestemt meg for å gå til Boots og kjøpe ny eyeliner, om ikke annet så for å slippe å være på i leilighetene hele dagen. Jeg har nye frynsesko som er ett halvt nr. for små og egentlig ikke passer så veldig godt til jeans, men hallo. frynser. på skoene. På veien til Liverpool Street Station går jeg forbi graffiti. Gatene her er kjent for såkalte «street art», og jeg finner stadig noe nytt. Mannen som skriker har vært der lenge, og jeg liker ham egentlig ikke så godt, mens den grønne fuglen er ny og en av favorittene mine. Det er kaldt ute og varmt inne, og  jeg kan bare så vidt se inn til søndagens matmarked. Jeg tar en tur inn på markedet, og finner brosjen jeg har letet etter siden jeg ikke hadde råd til å kjøpe den den første uken jeg var her. Den boden har masse annet fint også, men akkurat den tekannen er alltid utsolgt. Nå bruker jeg mine siste 10 pund og endelig er den min! Spitafields market er alltid fint, og jeg bruker lang tid på å se gjennom bøker jeg ikke har tid til å lese. På veien hjem igjen går jeg innom en kjempekoselig liten matbod og kjøper Piadina til meg og Nadia. Det snør og jeg vil ikke at piadinaen skal bli kald så resten av veien småløper jeg, og jeg stopper bare bittelitt for å ta ett bilde av en dinosaur på veggen. ………………………………………………………………………………………………………………………………

Egentlig skulle jeg vel brukt denne helgen til å gjøre litteratursøk og bestemme meg for en problemstilling til oppgaven. Men det er jo altså tre timer til vi skal bestille Pizza og se film så helgen er ikke over enda. Dette er uansett noen problemstillinger jeg tenker på (/burde tenke på):

– How do NGOs and Social Workers (and others?) that come in contact with witchcraft accusations and its consequenses work with their clients?
– What are the relations between witchcraft and the body?
– Are the witchcraft cases that have been in the media in the UK and Ghana similar? Can witchcraft cases in Africa and Europe be compared?

Jeg skal bare se en episode til av Lizzie, det er så spennende akkurat nå!

6 thoughts on “prokastinering.no

kommenter i vilden sky ;)

