london det er fiskebollens hjem

I dag ble seminaret mitt avlyst, jeg var dritlei av rommet mitt etter en uke med oppgaveskriving og jeg hadde fremdeles hjemlengsel. Så jeg bestemte meg for å være såpass eventyrlysten at jeg tok bussen ett sted jeg ikke har vært før. Jeg har altså prestert å bo nesten ett halvt år i London uten å besøke Scandinavian Kitchen. Hvorfor jeg ikke har gjort det før nå er tilnærmet uforståelig, men det har nok hatt noe med at jeg må til Oxford Circus først. Dagens oppdagelse er altså at det er verd alt stresset med Oxford Circus, FOR SE HVA JEG FIKK KJØPE DA.005

Her snakker vi altså om ting som tyrkis pepper, leverpostei, kokosboller, troika, dipmix, dumle og oboy! Fiskeboller! Knekkebrød! Skinkeost på tube! Til og med Lakrisal! Hvor godt er det egentlig lov å ha det spør jeg bare. Og hvis noen av dere tror at jeg ikke sitter og spiser knekkebrød med skinkeost og drikker Oboy nå så tar dere skammelig feil. 010

Dette er kanskje det beste måltidet jeg har hatt på mange uker.

009Og i morgen skal jeg ha fiskeboller til middag 😀

2 thoughts on “london det er fiskebollens hjem

kommenter i vilden sky ;)

