Mamma <3

Jeg har plutselig fått hjemlengsel, og da hjelper det jo ikke at jeg må feire morsdag uten mamma. Tåpelig. Egentlig er det pizzakveld her på søndager og den slags trøstemat hjelper jo på, men i dag har Sasha annonsert at hun skal lage salat til oss.

I tillegg mistenker jeg at jeg går glipp av en bollefest, siden det er både fastelaven og morsdag i dag.Tror kanskje jeg blir nødt til å lage vafler for å kompensere (boller er langt over mitt ferdighetsnivå, gjær er vanskelig!). Uansett, gratulerer med dagen til verdens beste mamma, skulle ønske jeg var hjemme hos deg og feiret dagen i lag med dere!

megogmamma

2 thoughts on “Mamma <3

kommenter i vilden sky ;)

