fredagsliste

009

Mens jeg sitter og venter på at kaffen skal begynne å utføre sitt oppdrag (å hindre meg fra å sovne mens jeg leser om kjønnsroller i Papua Ny Guinea) leser jeg aviser og blogger. I dag har både hjartesmil og ting som gjør en glad lagt ut den samme fredagslisten, så jeg hiver meg på kjøret jeg også (om jeg driver og utsetter ting nei? skjønner ikke hva du mener). Og siden jeg tydeligvis må øve mer for å holde på norsken (jf. pinlig da/når feil i tidligere innlegg) forsøker vi å ta det hele på nynorsk. Det er vel også mest høflig å svare på samme målform selv om jeg er usikker på høflighetsgraden når man ikke er helt stødig i nevnte målform.

kva for superkraft skulle du ha om du fekk sjansen?
Dette spørsmålet har me stadig oppe til debatt, men no når eg plutseleg bur så langt i frå alle saman (ikkje minst Martin, som eg må fly i over eit døgn for å møte) så vel eg meg utan tvil teleportering.

om du fekk femhundretusen å bruka på éin dag, kva skulle du bruka dei på?
femhundretusen dekker vel så vidt studielånet mitt tenkjer eg. men om vi skal ha det litt meir gøy så arrangerer vi eit kjempefint bryllaup (sjølv det nok blir hardt å gjøre på ein dag!), og eg kjøper meg eit nytt kamera og eit par ekstra flybilletter mellom Dhaka og London. Også hadde eg kanskje tatt det ut i kontantar og rulla rundt i sengen med dei. Nei, vent! Eg hadde tatt flyet til Nord-Afrika og gått til innkjøp av eit kjempestort silketeppe. Sjølvsagt.

08-09 2012 Cruise+Første Londondager 472

om du fekk leva i kva tiår som helst, kva skulle det vera?
eg tipper etterkrigstida, full av optimisme og håpefulle framtidsutsikter var fin. elers har eg også store håp for 3010 talet.

korleis ser drømmeleiligheten din ut?
Den er så høgt oppe som mulig, minst i tredje etasje. den har ein passe stor balkong, peis, vindusalkove, vegger i pastell og eit ordentlig spisebord.

kva var du mest redd for som liten?
indianarane som budde i skogen bak huset. og troll.

002

finst det nokon filmkarakter du alltid har kjent deg att i?
om eg skulle velje en akkurat no seier eg Lady Mary frå Downton Abbey. Også trur eg kjende meg veldig att i Anne frå Bjørkly då eg var liten. Men ho er jo frå ei bok så det tels kanskje ikkje.

om du får lov å laga di eigen fantasislekt, kven får vera med der?
Ah. Kongen, for då hadde eg jo vore prinsesse. Men sånn ellers så har eg eigentleg ikkje så lyst å bytte ut slekta mi. Kanskje Mary Douglas kunne ha vore eit fint tilskot, så kunne eg ha prata antropologi med nokon.

DSC03741DSC_0606

kva for tre greier vil du gjera før det er for seint?
Eg kommer berre på ein ting, og det er at eg vil gjøre eit ordentlig, langvarig feltarbeid. Martin er nemlig ikkje spesielt keen på tanken om at han skal vere att heime med masse ungar medan eg reiser til Afrika i eit halvt år om gangen. Ellers trur eg eigentleg ikkje at det er for seint å gjere noe ein har verkeleg lyst til.

korleis trur du at sommaren din kjem til å bli?
Stressande. Faktisk så gruar eg meg litt. Eg trur eg kommer til å sitte inne på eit bibliotek heile dagen, og berre sjå sola når eg går heim om kvelden. Men eg har òg eit svakt håp om at eg skal kunne ta litt fri og reise på hytten, besøke strendene i sør-england og bade i sjøen, og grille på nokon sin takterrasse. Og dessutan så kjem Martin hit for å ete lunsj med meg på kafé, så litt fint blir det nok uansett.

SAM_1191

kven fortel du hemlisar for?
Eg har ikkje så mykje løyndomar, men ein gong vart eg småforelska i nokon andre og klarte ikkje ein gong å la ver og si det til Martin. Då gjekk det uansett over. Så Martin får vite alt, men eg klarar så vidt å halde julegåver og slikt for meg sjølv. DSC04781

……………………………………………………………………………………………………………..

Nå skal jeg hoppe i dusjen, før jeg må sette i gang med å lage dumplings. Vi feirer nemlig kinesisk nyttår i dag, og det er viktig å spise lykkebringende mat i starten på det nye året.. Papua Ny Guinea får visst vente til i morgen.

5 thoughts on “fredagsliste

  1. Fint å lese! Imponerende håndtering av opp til flere målføre. Holder du virkelig på å lese om kjønnsroller på Papua Ny Guinea? Jeg leste jo om landet så sent som i går. Om en heksehistorie som lignet den du fortalte fra Ghana. Er det den historien som har satt deg i gang – eller er det bare et tilfeldig sammentreff?

    Godt nyttår til alle på dumplingsfesten!

    • Det er nok rett og slett ett lite sammentreff 🙂 Mye klassisk antropologi har sitt utgangspunkt i stillehavsregionen, så jeg leser ganske mye derfra. Akkurat nå handlet det ikke om hekseri, men ganske ofte gjør det jo det.

      Og måtte slangens år bringe deg mye glede og velstand!

      • Takk for lykkeønskninger! Slangens år har så langt vært godt. Ønsker det samme for deg!

  2. Eg må berre sei meg sams med med Ulrikke. Di handsaming av målføre av ymse slag er imponerande. Atgaum til deg.
    Her i heimen set me spesielt pris på at hytten er hytten. Nokre av befolkningen i Noreg meiner nemeleg at det skal hengje ein «A» alle moglege substantiv i den bestemte formen. Høyr berre kor toskete da vil værte.
    ein dumpling-dumplinga
    ein løk-løka
    ein hane-hana
    Og ein pils – pilsa
    Nei ein må snarast få på plass en endingen i Ivar Aasen målføre, då blir det ro i universe.

    Hugs det er betre med ein trost på taket enn ei mobilkran

    • After-ski`en var en knallsuksess skjønner jeg 😉 Hytten er jo tilnærmet ett egennavn så a-ending er helt uaktuelt, så får noregs befolkning meine kva dei vil.

kommenter i vilden sky ;)

