innsikt ^^,

002Jeg fikk abonnement på aftenposten innsikt til jul av Martin, og nå er første nummer endelig ankommet! Faktisk falt det inn døren min ca. 3 minutter etter at jeg hadde klaget til Martin på at det aaaldri kom frem. Ellers skjer det ikke så mye nytt her…jeg har fremdeles ikke klart å tenke frem en problemstilling, neste uke er leseuke, jeg har kjøpt billetter til Bangladesh i mars og i morgen skal vi feire kinesisk nyttår ved å lage en million dumplings. Haha, dette er kanskje det korteste innlegget i bloggen, men jeg ble så glad da jeg fikk pakken at jeg måtte liksom dele litt!

kommenter i vilden sky ;)

