blomster (på veggen)

For tiden er alle blogger jeg leser veldig opptatt av hvor utrolig fint og koselig og på grensen til livsnødvendig det er å alltid ha friske blomster på stuebordet. For meg er det selvfølgelig ikke ett alternativ (hvis jeg ikke plutselig skulle få ett ønske om å være den første i historien som blir drept av petunia og prestekraver). Men selv om blomster bare påfører meg ubehag, syns jeg jo at der er koselig med blomster i vinduskarmen. Etter et mislykket forsøk med en kaktus som plutselig stod i blomst og gjorde meg inhabil i en hel uke før jeg fant ut hvem som var synderen, fant jeg en løsning denne uken:

021Jeg fant en kjempefin kalender, massakrerte den, og har nå en hel kollasje av blomsterillustrasjoner på veggen 🙂

030 032Jeg tror kanskje jeg har ett behov for å ha det superjentete nå når jeg bor helt alene? (i vår gamle leilighet hadde vi Jack Daniels plakat i stuen, så jeg syns egentlig det er forståelig). Det var 3 bilder som ikke fikk plass over pulten, men det gjorde ingenting for de fikk henge til pynt i gangen i stedet.

036037Så nå har jeg blomster når jeg studerer, og blomster når jeg knyter skoene og gjør meg klar, og alt uten ett eneste nyseanfall. Minst like koselig som friske blomster spør du meg!

kommenter i vilden sky ;)

