viva la imax

Ukens London-tips: Gå og se en film på BFI IMAX, kinoen med det største lerretet i Storbritannia. Vi tok turen i går for å se Les Miserables, og det var awsome. Skjermen er så stor at man blir helt sugd inn i bildet, og selv om det ikke var 3D dukket jeg da kanonene ble avfyrt. Anne Hathaway er forresten fantastisk i rollen som Fantine, jeg ante ikke at hun var så flink! Jeg har veldig lyst å si at det er den beste filmen jeg har sett i år, men siden vi fremdeles er i Januar virker det kanskje ikke så imponerende? Uansett, hvis du er i London og er glad i film; BFI IMAX er absolutt verd ett besøk.

gavroche

IMAX!

3 thoughts on “viva la imax

    • Nei, var den god? Søkte etter den nå, og det ser ikke ut som om den går på kino her 😦 Men jeg kan prøve å holde øynene åpne hvis den var bra, vi har nemlig bestemt oss for å se mer film 🙂

  1. Tilbaketråkk: film i januar | Plutselig i London!

kommenter i vilden sky ;)

