2013, i bokform og på veggen.

005

Ett av målene mine i år er å bli en smule mer organisert og flink til å planlegge. Som masterstudent med mye å lese og mange deadlines er det en nødvendighet å kunne planlegge tiden godt. En god almanakk er rett og slett uunnværelig. Jeg er ikke hip nok til å bruke digitale kalendere, så jeg er alltid på utkikk etter den perfekte almanakken. I fjor prøvde jeg meg på moleskin sin lille røde, men i år er jeg tilbake til min store forelskelse (i almanakkverden ihvertfall): nemlig personlig almanacka. Du designer ganske enkelt din egen kalender! Det er perfekt. På forsiden har jeg som dere ser en fin plakat om te, og jeg har bilder fra mine tre største fandomer (bonuspoeng til den som ser alle tre ikke deg Karoline) og litt mer te. Inni har jeg valgt meg grønnstripete ukedager, pyntefugler, ukens gjøremål og ukens trening og bakerst har jeg en egen farveleggingsbok! I tillegg la jeg inn alle bursdager i familien da jeg bestilte for første gang (i 2007 kanskje?) og de ligger der fremdeles, fint oppdatert så jeg vet til og med hvor gamle folk blir (ble mest sjokkert over at jeg visstnok blir 25!).

007På baksiden titter Martin frem:

011I år har jeg også valgt meg en egen vegg-kalender, da jeg ikke fikk en til jul. Martin håvet inn to stykker, mens jeg altså måtte ta turen til en butikk og lide valgets kvaler. Til slutt bestemte jeg meg for Waterstones (bokbutikk) egen kalender. 2013 er året jeg skal slutte å prokastinere! Ihvertfall fra og med februar tenker jeg *kremt*

004Hver måned har ett eget sitat fra en kjent forfatter, og gode sitater syns jeg er veldig fint, så da ble det den kalenderen. 003Månedens sitat er fra ingen ringere enn Goethe:

Så da er det vel bare å sette i gang tenker jeg.

6 thoughts on “2013, i bokform og på veggen.

kommenter i vilden sky ;)

