festen

Martin reiste hjem igjen til Dhaka 14 januar. Nedsig. Den siste uken var noe preget av at jeg ble kjempeforkjølet, men det betyr jo egentlig bare at man har lov å ligge i sengen hele dagen og se på serier og spise snop, så det gikk greit det også. Vi så på Joss Whedons Dollhouse, som viste seg å være en perfekt tv-serie (se den!) og vi fikk akkurat skvist inn to sesonger på en ukes tid (og da var jeg så syk ett par ganger at jeg måtte sove etter å sett en episode). Men før forkjølelsen skjøt meg ned hadde vi fest i kollektivet, så da sier vi «kjør småpinlige festbilder»:

012 Vi hadde en flaske sprudlevann igjen fra nyttårsaften, og det er jo automatisk lik topp stemning.

mat2Ingen fest i flat nr.2 uten mat ;)…

gang3

...ei heller uten gangnam style

kj2bildene tyder på at det var gode diskusjoner ute og gikk (?)

015 018jeg hadde dessuten fått med en elefant-lykt da jeg kjøpte Amarula på flyplassen!

047 053Jeffrey viste frem julepresanger og partytriks

031 066 034og sånn var den festen!

dette gikk (åpenbart) hardt utover amarulaen, så nestemann som kommer på besøk kan godt ta med seg en ny en til meg!

kommenter i vilden sky ;)

