fredag lørdag søndag

I helgen lå jeg på sengen og leste blogger og skypet med Martin, jeg tok bilder av artiklene mine i stedet for å lese dem, jeg brukte gummistøvlene for første gang, vi hadde kokkekveld på kjøkkenet og jeg var på skandinavisk julemarked i sjømannskirken og fikk vafler, gløgg og andre nødvendigheter…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…og helgen ble avsluttet med en tretimers lang Downton Abbey maraton (heldigvis er alle i leiligheten blitt like hektet som meg). Men da var jeg for sliten til å i det hele tatt tenke på å ta bilder.

4 thoughts on “fredag lørdag søndag

    • Artig, og veldig relevant 🙂 Artikelen min hanldet om hvordan Brasil startet med aidsmedisiner for alle så tidlig som i 1996, men blir mer og mer hindret av internasjonale patentlover, så Holmås burde kanskje hente litt inspo derfra?

  1. Åh, makrell i tomat, det skal jeg «bestille» hjemmefra neste gang jeg får besøk her i Paris! Det er så gøy med nye støvler, synes jeg – plutselig er man sjefen over alle vanndammene, liksom. Ha en fortsatt fin uke!

  2. Det rare er at hjemme spiser jeg nesten aldri makrell i tomat, men da jeg så den her Måtte jeg bare ha 😉 ‘Dessverre’ er dammene i London ingenting mot Bergensdammer, men gummistøvler er fint uansett ^^

kommenter i vilden sky ;)

