this is my spot

Har fått meg ny t-skjorte. Jeg har fått skikkelig dilla på t-skjorter over sommeren, spesielt ‘fandom’ relaterte slik som denne. Jeg deler jo samme problem som Sheldon med å ikke bare kunne sitte «hvor som helst», og syns folk som tar min plass i sofaen, rundt bordet, på bussen mm. er ganske teite. Dessuten er jeg jo dødsfan av Game of Thrones så jeg syns denne var ganske vittig 🙂 Den er bestilt fra Qwertee, og de la til og med ved en snopepose!                                                                                                                 at jeg bestemte meg for å modellere nevnte snop ved å bite det fast til fjeset er jo noe jeg nå i ettertid angrer litt på, men der har du det.

Jeg kan også medele at første oppgaven er ferdig, og det er nå bare en oppgave og 2 og en halv dag igjen til jeg er friiiii.

2 thoughts on “this is my spot

kommenter i vilden sky ;)

