The last week.

Da har Martin reist, og jeg er alene i London. At vi forsov oss kraftig og nesten ikke rakk flyet trenger vi ikke si så mye om…annet enn at både jeg og Martin var enig om at det egentlig var like greit, for da slapp vi ihvertfall ett langdrygt farvell på flyplassen. Men at det ikke var grining skal jeg ikke skryte på meg. Den siste uken har jeg ihvertfall vært opptatt med å være mest mulig med Martin før han reiser. Det har blitt lite blogging, lite skole og veldig mange bilder. Nå prøver jeg å lese meg litt opp før Karoline kommer i morgen, så her kommer tilfeldig utvalgte, uredigerte bilder. Vi har gått tur i nærområdet og blitt overrasket av regn, vært i Kensington og sett på rimelige leiligheter og besøkt den japanske hagen, vært på museum, tatt mye t-bane og spist på pub, sett på dyre butikker og snublet innom en premiere og sett Colin Firth. Og egentlig hatt mest lyst til å ligge under dynen og se tv-serier og drikke te sammen hele tiden.

2 thoughts on “The last week.

kommenter i vilden sky ;)

