Curse of the sweet tooth.

I går tok jeg t-banen i en time for å komme meg til jobben til Martin. Mest fordi Martin måtte jobbe sent og jeg var så allergisk av rommet mitt at jeg kunne ikke være der uansett. Det var en reise sponset av Statoil og norsk gass, som man jo aldri slipper unna (møtte dem i Ghana også!). Martin jobber på/i Ealing, og der gikk vi på en libanesisk restaurant som Martin hadde spist på med jobben. Jeg var skeptisk, men maten var faktisk så god at den timen på tuben var verdt det. Til dessert bestilte vi Baklava og libanesisk kaffe. De på nabobordet fikk profiteroler med sjokoladesaus, og Martin hadde sett så lengtende på dem at vi fikk en hver av kelneren (han var også en «sweet tooth» og kunne ikke se på at Martin skulle lide slik). Martin som var så mett etter middagen at han nesten ikke klarte å spise opp den første desserten begynte nesten å grine. Men jammen var ikke profiterolene så gode at han spiste både sin egen og halve min 😉

I dag har jeg støvsuget så jeg kan være på rommet mitt igjen, Nadia lager italiensk lunsj til oss og vi skal gå en tur og se på Tower Bridge og universitet mitt. Siden det er så fint vær vet dere. Blå himmel. Ca. 12 grader. Kan gå ute med bare en tynn jakke og småsko. Ingen snø. Moahahaha.

kommenter i vilden sky ;)

