i dag

I dag har jeg vært på Piccadilly i ett mislykket forsøk på å finne tottenham-stæsj til familiens nyeste tilskudd. Mislykket for babyen (eller kanskje mest for faren?), men ikke for meg. Jeg har i løpet av dagen fått en ny jakke, funnet enda en bokbutikk, og fått både nye bøker og pannekaker som var så fine at han for siden av meg måtte bestille maken, og jeg har fått se både halloween- og juleutstilling hos Fortnum&Mason. Ikke verst for en bomtur altså. at turen muligens var mislykket for lommeboken også snakker vi ikke om

(Og etter å ha fått hjelp til å takle valgvegringen min (takk-takk ^^,) har jeg bestemt meg for å ta teorifaget i antropologi. Det skader jo aldri med litt repetering, visual-fagene var visst mest for dem som tar hele vis.ant masteren, timeplanen min blir bedre og Sadie påstår at det var interessant. Og ett teorifag som ikke er dørgende kjedelig er jo såpass utrolig i seg selv at jeg nesten må se det med egne øyne for å tro på det.)

kommenter i vilden sky ;)

