hjelp

(que angstutbrudd)

Siden alle eksamen ligger klint oppi hverandre (!!) har jeg bestemt meg for å droppe valgfaget mitt, og velge ett annet fag som ikke har eksamen akkurat samtidig som hovedfaget. Jeg må bestemme meg i dag. MEN JEG KAN IKKE VELGE.

1. Religion er jo mest relevant for hekseri-issuet som jeg driver med, men ikke alle forelesningene er like interessante. Dessuten går jeg glipp av lunsj-pausen med Sadie, og jeg føler at den er litt viktig for å beholde bekjentskapet? Og jeg kommer bare til å ha timer på mandag, og det virker litt for teit å ha resten av uken «fri»?
2. Visual ant. virker ganske gøy i første halvdel, da skal jeg ta bilder også analyserer vi dem og sånn. Og litt nyttig er det jo, for jeg vil jo gjerne ha bilder i avhandlingen min.
3. Kritikk og repr. virker av og til litt kjedelig men av og til veldig interessant, dessuten litt mer matnyttig enn vis.ant.
4. Det er kanskje lurt å ta ett Visual kurs, siden det er det som er spesialiteten ved skolen.
5. Men da får jeg jo ikke tatt religionskurset. Men jeg slipper verdens travleste mandag, og får ha en time en annen dag i uken.
6. Men jeg kan «audite» (være på forelesning, men ikke ta eksamen) så mange kurs jeg vil.
7. Men hvilket skal jeg audite, og hvilket skal jeg delta i??

Jeg veeeeet ikke! Jeg har spurt veilederen min, men hun bare «du må se hva du syns er mest intressant da». Å ja, jøss, takk. Hadde ikke tenkt på det gitt. AHRGH. Jeg brukte 5 minutter på å velge pålegg i dag morges! OG JEG VALGTE Å TA HALVE SKIVEN MED SMØREOST OG HALVE MED HVITOST.

2 thoughts on “hjelp

  1. du bør vel satse på mer enn mandag på skolen, bekjentsap er alltid viktig.
    gjør det du synes er gøy, alt trenger ikke være «taktisk» klokt. kos deg, det skal være tid til det også.

kommenter i vilden sky ;)

