Skul

Jeg syns egentlig det er litt småkleint å drive å ta bilder i hytt og pine av helt hverdagslige ting, men i dag har jeg sneket til meg litt bilder fra universitet.

Campus består av mange bygninger, spredt rundt om kring (fullstendig uten logikk, mye som innsiden av bygningene). Jeg går meg vill ca. 700 ganger om dagen. Noen av byggene er gamle og fine…

…andre er nye og freshe…

…og i midten er det en stor fin plen.

Noen av vinduene har  fin utsikt….

…og i noen rom er det fin musikk.

Vi har heis med speil i…

…og verdens mest forvirrende bibliotek (/labyrint).

Det som ikke er så kleint som å dra frem kameraet er jo å ta bilder med mobilen, så hvis dere vil se flere bilder (og har en smartphone..) kan dere følge meg på instagram. Der heter jeg plutseligilondon også, så det skulle jo være lett å huske på 🙂

2 thoughts on “Skul

  1. Så fint det er alle steder! Liker spesielt fargen på himmelen 🙂
    P.S.
    Har jeg rett i at du fisker etter bibliotekarkommentarer?

    • Hehe, vi tenkte nok at det kanskje er noen der hjemme som er ekstra interessert 😉 I tillegg så er jeg jo der ganske mye, så da var det kanskje greit for andre å få se det også 🙂

kommenter i vilden sky ;)

