Kjøkkenet

Jeg har så vidt begynt å venne meg til å ha felles kjøkken, og må egentlig si at det er ganske koselig. I leiligheten mangler vi en sør-afrikaner fremdeles, men ellers har vi to kinesere, en finsk/italiensk jente og meg 🙂 På fredag hadde vi vår første fellesmiddag, for å feire månefestivalen. Den kinesiske gutten vår viste seg å være skikkelig flink skap-kokk, så konklusjonen er at felleskjøkken slett ikke er noe å klage på, og jeg hadde skikkelig flaks da jeg fikk bytte leilighet 😀

 

3 thoughts on “Kjøkkenet

kommenter i vilden sky ;)

