Rommet vårt

Da er vi endelig ferdig innflyttet 😀 Vi byttet 2 vinduer med utsikt mot «hagen» til 1 vindu med utsikt rett ut på gaten, men det nye rommet er i andre etasje, så jeg er dødsfornøyd. Så langt har jeg bare møtt en av dem jeg deler med, en hyggelig kinesisk gutt 🙂

Nå er jeg alene for ca. første gang, Martin skal være lenge på jobb og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre på. Så her kommer en haug med bilder så dere kan få ett godt inntrykk av hvordan det ser ut på rommet.

Vi begynner med sengen, som har overraskende stor plass på undersiden (oversiden er nemlig veldig trang og liten). Her har jeg foreløpig alle koffertene våre og sko som ikke har vært i bruk enda.

Over sengen er det en praktisk hylle, som sikkert blir fullere etter hvert. Her ser dere også litt av korktavlen som går langs hele veggen, og som jeg skal fylle opp så snart jeg finner tegnestifter.

Så har vi badet, lite men greit.

Pulten min, som jeg antar at jeg kommer til å bruke mye tid ved. Jeg har også kjøpt en liten globus. Hovedsaklig så jeg kan visualisere hvor sinnsykt langt vekke Martin kommer til å være også skrive furteinnlegg om det her på bloggen. Pluss at den var søt da.

Skapet mitt. Her har Martin fått den øverste hyllen, og så langt klarer jeg meg fint med resten av plassen.

Så har vi gangen, hvor jeg har en ekstra knaggrekke over døren til badet, og dere får bilder både fra ytterdøren og fra pulten (!).

Til sist, utsikten:

Så deler jeg kjøkken med 4 andre, men der har jeg ikke turd å ta bilder enda. Men jeg har kjøpt veldig pene kopper og tallerkener, så dere får nok se til slutt.

kommenter i vilden sky ;)

