Vi flytter!

Etter å ha brukt to dager på å pakke ut viser det seg at vi er i feil leilighet. Som nevnt er det bare «under-graduates»  jenter her, så jeg bestemte meg for å spørre hva som var greien. Og, voila, jeg skal bytte rom til en flat med bare post-graduates! Så da er det bare å hive alt tilbake i koffertene, prøve å finne plass til alt kjøkkenutstyret jeg har kjøpt og dra alt med seg 100 meter ned  i gaten i morgen tidlig. Lurer på om jeg kan få låne en slag trillebår/elefant. Krysser fingrene for at jeg ikke bytter fra koselige til fæle flatmates!

3 thoughts on “Vi flytter!

  1. Ok, la nettopp merke til Sherlock temaet, brilliant!!!
    Jobb mye med skolen nå, for jeg finner mye kult som skal gjøres når jeg er i byn 😀

kommenter i vilden sky ;)

